Må jeg få barn med “Mor Teresa” for at det skal fungere…?

 

Lotto Ingeborg uttaler seg lengre ned på siden.

Ingen heterofil mann jeg kjenner har vurdert eller stilt krav hos sin partner med tanken på hvordan hun skal være dersom de skal ha barn sammen. Jeg tror heller ikke mange heterofile menn går og tenker så utrolig mye på at de vil ha et barn før plutselig kjeresten sier: “Jeg er gravid”. Jeg derimot ønsker det selv! Men når en homofil vil ha barn, ja da skal han rådes mye. Dersom jeg tok alle rådene til meg, ville jeg aldri turt å få et barn! Jeg har nemlig mottatt “smørbrødlister” med kvalifikasjoner kvinnen burde ha dersom jeg skal velge henne!

Dersom man skulle gått etter de kravene flere har sendt meg, på mail, messenger, osv, da hadde ingen av oss VÆRT FØDT! Jeg må le litt 🙂

Da jeg skrev innlegget: “Hvordan vet jeg at jeg har valgt riktig…” så var ikke det nødvendigvis et spørsmål. Først og fremst var det noen tanker rundt mitt innlegg.  Men jeg synes det er utrolig hyggelig med engasjementet. Selv om en av damene bl.a. betegnet meg som “Partykongen” m.m. fordi at jeg går i et selskap i ny og ne.. Det kommer jeg forøvrig alltid til å gjøre, hvem gjør ikke det… ? 🙂

De av dere som skrev at det ikke finnes noe mal for hvordan kvinnen bør være, dere er jeg helt enige med 🙂

 

Jeg håper de fleste av dere fikk barn med en dere var forelsket i og jeg er sikker på at dere har sett at vedkommende dere valgte kunne hatt andre sider som kanskje kunne vært bedre av og til, det samme tenker nok de om deg også, sånn er det jo bare. Så jeg dropper letingen etter Mor Teresa :)))

Jeg skal stole på mavefølelsen som flere av dere beskriver 🙂

Selv har jeg en mor som fikk meg og to søstre og den ene søsteren min har to piker hun er alene med. Hun har barnefar til den eldste og fikk neste mann på Storkklinikken slik at de to har fått gleden av hverandre, uten at det ble for lang avstand i mellom dem. Så det er ikke mangel på råd hjemme 🙂

 

 

Å få barn er jo nesten som å vinne i lotto synes  jeg 🙂

Min venninne, gode Ingeborg Myhre mor til to nydelig barn uttaler seg:

Jeg synes det er helt nydelig at du vil bli far! Det barnet kommer til å bli verdens heldigste, og få så masse kjærlighet. Dette barnet er ønsket mer enn noe! Du kommer til å gi barnet så masse gode verdier og ose over av din kjærlighet. Jeg heier på deg og ønsker deg all mulig lykke! Heldig er hun som får dele et barn med deg❤det er den største gaven i livet.

Ingeborg Myhre

Ingeborg er en fantastisk person, veldig glad i henne 🙂 

Sigurd

Det hele begynte med dette innlegget 19.02.17. : http://sigurdstorm.blogg.no/1487519145_y.html

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg