Hun gjorde seg “populær” hos tv produsenten da hun refset livet og interiøret mitt!

 

Dette bildet ble trukket frem: “Hjelpe meg. Hadde ikke orka en halvtime i Storms vidunderlige verden”

 

Utdrag fra Facebook. (Alt ligger der fremdeles. Jeg fjerner ikke negativ omtale)

 

Til dere som  svarte på kommentarene hennes, vil jeg takke igjen! Dere er fine folk jeg virkelig setter pris på! 🙂 Jeg forventer ikke at man skal være enige med meg i alt jeg sier og gjør, det må jeg bare ha sagt!  🙂

Da jeg satte i gang denne prosessen var det aldri meningen å blogge om det. Jeg gikk bevisst ut og la annonsen her og på Face, men jeg tenkte at det fikk være det! Det viser seg imidlertid at det finnes interesse for situasjonen er det er faktisk en del gutter som følger dette, selv om det kanskje ikke virker slik. Det er faktisk flere av dem som kontakter meg og mener man kan lære av denne prosessen.

Tv har meldt seg, men foreløpig har jeg sagt at dette er en situasjon mellom meg og en kvinne. Resultatet jeg ønsker er et barn ikke nødvendigvis tv. Men dersom hun jeg velger synes det er ok, kan det bli aktuelt å lave noe av det senere, derfor har jeg nå en tv produsent “på slep” som dokumenterer de stegene jeg tar i prosessen.

Mitt i det hele kommer det inn en “hater” som dømmer meg for å være partykonge, og synes jeg må legge om livstilen min osv. Jeg hadde faktisk ventet mer negativt, da jeg strekker meg godt ut av A4 rammen på mange måter både på godt og vondt.

Det er tydelig jeg ser ut som et party-liv for noen, fordi jeg har valgt og for-evige bilder jeg tar med venner her på Face. Var jeg dere ville jeg gjort det samme- hvor er egentlig bildene våre om 10 år…

Uansett. kvinnen som kom inn på Facebook starter med kritikk av meg. Hun gjør det offentlig, så vidt jeg har skjønt har jeg lov å bruke navnet hennes her, men jeg er likevel diskre. Vanligvis svarer jeg ikke på negative kommentarer da dette fungerer som fôr til “hater´ne”.

Men jeg stilte henne 3. spørsmål.

 


 

Etter dette haglet det på og hun skrev bl.a at hun var mor til 5 barn. (En kilde har fortalt meg at dette  faktisk ikke stemmer!) For meg betyr det lite hvem hun er, men det sier så meget mer om henne. Men hun ble populær hos tv produsenten nettopp fordi man kan undre hvorfor noen kritiserer at jeg laver en slik bursdag.  Det kan være aktuelt og intervjue en person som setter i gang slik kritikk i en sånn sammenheng dersom dette ender på tv. (Hun slettet forøvrig seg selv fra min venneliste, etter alle tilbakemeldingene hun fikk av mine fine venner 🙂

Jeg tror ikke et barn vil lide av denne type feiring. En rosa bursdag 🙂 Jeg åpner gjerne skuffen “med det blå i”  dersom det skulle bli et barn som ønsker det 🙂

 

Dette bildet var bl.a. et av de hun tok som eksempel på: DILL DALL: 

Vi alle har sett på Svenske HOLLYWOOD FRUER og vi synes det er ganske morsomt med disse damene. En  av grunnene til at jeg synes det er interressant er dessverre ikke alltid pga. søte og snille Maria Montazami. Det er en som fasinerer flere av oss mye mer… Det og ikke kunne se seg selv, det og rett og slett ha null selvinnsikt! Det kan være mye bedre underholdning enn “søtt og snilt”. Jeg snakker om Gunilla, kanskje ikke så rart at tv produsenten “plukket opp” hater´n min… 🙂 

 

 

Innlegget som startet det hele 19.02.17. Jeg leter etter kvinnen som vil bære frem vårt barn : http://sigurdstorm.blogg.no/1487519145_y.html

7 kommentarer
    1. Tror du blir verdens beste pappa. Tenk så heldig det barnet er. Synd jeg er for gammel til og være moren, begynner og nærme meg 50 med storm skritt.
      Lykke til og stå på du fantastiske mann <3

    2. hei, jeg synes det er utrolig befriende og deilig med mennesker som tør å leve – tør å vise – tør å være. Du er et slikt menneske Sigurd!! Jeg gleder meg over innleggene dine – jeg gleder meg over alle de digge bildene du legger ut – all overfloden og pynten og ikke minst gleden din som det bare lyser ut av deg – jeg simpelhent elsker det!!
      Men vi bor dessverre i misunnelsesland og det er mange mange mennesker der ute som ikke tør å være seg selv. Hev deg over dette – lev livet ditt som du selv ønsker. Slett dustene fra livet ditt. Jeg har sagt opp noen “vennskap” og det er befriende deilig!!
      Klem fra meg <3

    3. Kjære Storm. Jeg husker godt vi var i et lite selskap hos en felles venn. Du kom inn i rommet med Storm, ja akkurat, Storm. Tok mye plass og var deg selv. Husker jeg syntes at det var helt ok, og at jeg likte din utadvendte måte å være på. Det var en av de mest givende kveldene jeg har vært ute på, og vi som satt rundt bordet lærte mye av hverandre følte jeg. Det var ikke mye overfladisk over disse samtalene akkurat. Jeg har også 5 barn, men var ikke av dem som kritiserte deg for ditt valg om å ønske deg det beste livet har å by på, nemlig barn. Meningen med livet, for mange. Det som sitter mest igjen fra den kvelden og din historie, var den sårheten jeg følte du hadde, og lengselen etter å få barn. Tiden som gikk, og ønske om å gjøre noe med det. Det gleder meg at du faktisk ikke bare går og tenker på det, men handler. Det finnes mange mennesker der ute som tilfeldigvis får barn uten å planlegge, uten nødvendigvis å være utstyrt med spesielt gode evner til å ta vare på dem på en god måte. Når noen virkelig ønsker seg barn, tenker jeg at det er et godt utgangspunkt. Hva krystall og pyntesaker angår, så opplever jeg at mange barn setter stor pris på vakre ting, og det kan jo fremstå som et eventyr å vokse opp i vakre omgivelser, uten at det trenger å være tilgjengelig i gulvhøyde det første året. Jeg har alltid elsket krystall og vakre ting selv, og ser hvordan barn og barnebarn koser seg hos mamma som har huset fult av stener, engler, troll og andre pynteting, de faktisk får lov å ta på og beundre. Det skal bli spennende å følge med videre. Lykke til! Klem, Kari-Lise.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg