Her må jeg gjøre flere “feil” så det ikke skal bli for kjedelig!

 

 

 

Annenhver gang… Jeg tror at jeg fremover komme til å skrive om personlige erfaringer og prosessen jeg nå er inne i når det kommer til å få barn. Selvfølgelig fortsetter jeg med interiør-ideene mine, jeg er jo tross alt interiørarkitekt. Det vil komme på ulike dager. Vi alle har historier som som påvirker hverandre:) Tusen takk for all støtte 🙂

GLASSMONTEREN

Det blir straks kjedelig dersom man plasserer en vase mellom to kandelabere. Dette har vært gjort siden tidenes morgen og er selvfølgelig alltid klassisk og vakkert. Det er ikke slik at jeg alltid unngår den klassiske vrien, men jeg synes ofte de uventede objektene skaper en annen stemning!

Her har jeg plassert en spesiell samler-Barbie i en glassmonter med en lys-slynge

 

 

 

Dette rommet har rosetapetet jeg nevnte i innlegget mitt fra i går

 

 

Over et speil har jeg hengt mine sølv-roser. Stukkaturen jeg la i dette rommet har blomsterranke og sløyfer.

 

 

 

Husk at alt av materialer, interiør og utstyr til bolig, kan bestilles gjennom meg 🙂

 

 

 

Under oppussingen:

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg