Våknet opp med Venche ved siden av meg/ Tror jeg skal dø hver gang 😱

 

 

Hos legen: Jeg er ikke redd for å gå til lege eller tannlege, men å vente på resultatet fra blodprøver, tror jeg flere av oss har følt på… JEG TROR JEG SKAL DØ, hver gang!

På lege kontoret: På siden Sitter det en filmskaper og filmer til en mulig dokumentar. Legen min er skikkelig kul! Hun tar bloggen og hele greia med et stort smil. Vi skulle nesten hatt en flaske vin her :))

I situasjonene jeg befinner meg nå, er det viktig å vite at jeg er frisk, dersom man skal prøve å få barn. Derfor tar jeg alle kjønn-sykdomstester pluss litt til. Man overlever jo i dag om en slik prøve skulle være positiv, men jeg har ikke vært smittet av noe tidligere, er jo ganske ordentlig, så får satse på at det går fint nå også 😊

I følge legen min har jeg ingen grunn til bekymring dersom jeg har fortalt henne sannheten. – og det har jeg vel, for så langt nede i flaska at jeg ikke husker hva jeg har gjort, har jeg vell ikke vært… Jo det var en gang, men da våknet jeg opp med Wenche Foss ved siden av meg.. 🙈

 

 

..Wenche Foss “statuen på Nasjonalteateret” 😂

 

FULL FOTOGRAF??? – PÅ LABBEN

Her tars blodprøvene. Må innrømme jeg synes det er utrolig interessant å se disse rørene bli fylt opp en etter en det.

Men… man skulle nesten tro fotografen var på en liten snurr… hun var ikke helt i vater…Så dersom du tror at skapet i bakgrunnen er skjevt tar du feil. I dette bildet er det faktisk bare jeg som er skjev! og skapet er jeg forresten ute av for lengst! 😂…  😉

 


 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg