Holdt på å spidde meg på disse 😬 “Basic instinct”…

For tiden har jeg satt til farven sort som gir er klassisk inntrykk i stuen min

 

 

Normalt sett har jeg ikke sorte elementer i dette rommet. Den sorte stolen hører egentlig hjemme i et annet rom.

Krystall-tinen kjøpte jeg forleden i en antikvitet forretnig da jeg var på et oppdrag i Bergen

 

 

På det sorte brettet har jeg for anledningen lagt et løvehode

 

 

Krystall-Kandelaberne har jeg med meg fra jeg var liten og de sylskarpe spirene minner meg altid om ishakken Sharon Stone bruker i Basic Instinct. Jeg har stadig holdt på å stikke ut øynene, når jeg i mørket blåser ut lysene, 😬 men det har heldigvis til nå gått bra :))

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg