De bant meg, rev ned ting og tok det de fikk tid til../ They broke into my home and tied me

Instagram: sigurdstorm

Tv 2. kl 17:30 og utover kvelden Jeg ble bundet. Jeg hørte de knuste ting og at de lette etter “det rommet jeg lå i…”

They said it was the fire department when they called ... Do not open the door for someone if you do not see flames !!! Here is the tv case: http://www.tv2.no/a/8991729/

 

 

Natt til i dag opplevde jeg marerittet jeg ikke unner noen. Tv 2. nyhetskanalen utover kvelden, mer utfyllende nyheter kl 21

 

 

Det er ikke alltid lett for journalister å fange opp alt, når selv den fornærmede ikke klarer å tenke klart.

Jet ble kjørt til lege kort tid etter hendelsen. Der tok de diverse bilder og prøver. Jeg ville ikke være på sykehus over natten, selv om jeg ble tilbudt politibeskyttelse.

Foreløpig er fremdeles noe uklart for meg, så jeg kommer med historien senere.

Jeg er umåtelig takknemlig for alle tilbakemelding ❤

Ikke åpne døren for noen, dersom du ikke ser flammer!-, uansett hva de sier!

 

 

Her er saken: http://www.tv2.no/a/8991729/http://www.tv2.no/a/8991729/

 

11 kommentarer
    1. Oooops…
      Neppe noen trøst at du deler skjebne med en viss Kardashian. Kjeltringer leser blogger og annet av sosiale plattformer, uten tvil. 🙁
      Vær forsiktig. Jeg tror jeg er glad det ikke er noe særlig å stjele hos meg….hehe! Møblene må de gjerne rappe,- de hører nok helst til på søpla. Jeg skal kjøpe nye om jeg vinner i Lotto.

    2. Nei herregud!! Stakkars deg!! Hvem i all verden klarer å skade mennesker som deg?!! Du virker jo som rein godhet på to bein. Nei fy flate, nå ble jeg satt ut! Håper virkelig de ikke klarte å skade deg mer enn det du viser på bildene. Og håper de har tatt dem som gjorde dette mot deg! Masse god bedring til deg, ikke la dette gjøre deg redd!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg