Det ville skjedd uansett! 🔪😱/ It would have happened anyway

 

“Rosa bobler”, passer dårlig nå, men jeg kan ikke lar gjerningsmennene vinne! Så jeg fortsetter! De tre tingene de lette etter har aldri vært avbildet i bloggen, jeg har noe som er helt privat. Derfor vet jeg nå at ranet som skjedde på mandag, ville skjedd uansett!

Likevel er det rart og plutselig skulle vise et ny-dekket bord, tips eller omgjøring av interiør. Derfor vil jeg benytte anledningen til å takke alle dere som har støttet meg! Jeg setter så utrolig stor pris på hver og en som har lagt igjen “like” og kommentarer, mail og meldinger her og der! Jeg får vondt inni meg av og ikke ha tid til å kunne svare og det er forferdelig at jeg ikke engang de siste dagene har svart de nærmeste verken på tlf. eller sms. Det gjør så godt å vite at det fremdeles finnes så mye fint der ute! TUSEN TAKK 😀

Jeg har det helt greit… 🙂

Thank you for your support and kind words over the last few days! I really appreciate it! I´m in ok shape.. 🙂

 

8 kommentarer

Siste innlegg