Derfor “hater” jeg gutter på 175 cm… / I “hate” boys that are 175 cm tall

 

English verson, bottom of the page.

Dette er hovedsakelig min interiørblogg. 99 % av det jeg driver med her, skjer inni mitt hjem. Men det har også bitt noen private meninger og historier her med tiden, ..Det har ikke vært til å unngå i forhold til opplevelser jeg har hatt. Jeg deler det gjerne med dere, det er lettere for hjertet mitt, sånn fungerer jeg…

 

“Jeg hadde tatt dem, dersom muskelmasse var avgjørende!” 👊

 

Jeg mottar fremdeles meldinger fra folk rundt i hele landet etter hendelsen 13.03.17. Da det skjedde var jeg ikke klar over hvilken dato det var og jeg ville ikke vite det i forhold til neste år og minnene dette kommer til å bringer. Men jeg ble etter hvert nødt til å se meg tilbake. I forhold til etterforskningen og det svirret over skjermen i over et døgn på tv 2. Jeg ble helt kvalm av å se det!

Jeg har tenkt på hva som gjør at noen får større traumer enn andre og jeg vet ikke selv hvor på skalaen jeg ligger, men en ting er i hvert fall sikkert: Jeg hadde ikke stått her nå, dersom jeg var alene etterpå. Jeg hadde ikke engang klart en hel kveld. Jeg var ikke alene og tilbudet fra venner om å flytte inn hos dem stod bokstaveligtalt  i kø, men jeg endte hos Mor, min største kjærlighet 🙂

Jeg er tilbake hjemme i sentrum igjen, men en og annen dag er jeg oppi kollen hos henne. Her er jeg hjemme og kan se ut over hele byen jeg elsker, men nå skremmer den meg. Når jeg går rundt er det stadig en og annen som henvender seg til meg for å gi sympati. Det er veldig hyggelig, men jeg får vondt i hele meg når gutter kommer mot meg. Jeg vet liksom ikke agendaen deres før de står der, men folk er bare positive og snille, det er jeg så takknemlig for! Det ene kneet mitt verker fremdeles etter at jeg ble slått i gulvet, det går stadig ut av ledd og jeg klarer noen ganger ikke å bøye det. Men jeg er dessverre ingen person som legger meg ned for å slappe dersom jeg ikke må. Så lenge jeg kan gå rett frem går det greit.

“AKKURAT NÅ HATER JEG GUTTER PÅ 175 OG 190 CM” !

 

 

Problemet er at  høyden på disse gjerningsmennene “har gått til hode på meg” .Han ene var lavere enn meg og den andre  var omtrent som meg, kanskje noe høyere.. men de hadde på sko.  (Jeg var barbent) Tipper han ene var 175 cm. Han var norsk. Han andre var av utenlandskopprinnelse 190 cm. – omtrent det jeg også er med sko på. Så nå er jeg veldig skeptisk hver gang gutter på 175 og 190 kommer mot meg, dette går nok over etter hvert. Men dersom kraft satt i muskulatur vill jeg tatt dem begge. De var begge egentlig spinkle. Men sinne og kraft sitter ikke i musklene i slike hendelser for de fleste av oss, det sitter i hodet og siden jeg er såpass vokabular, løser jeg ikke noe med vold, men nå begynner jeg på selvforsvar, så det er ikke vits å prøve seg igjen! ! 😬👊

 

Jeg har forresten ikke imot noen på tross av høyder eller kultur. Jeg liker alle, bare vi kan være snille med hverandre ! 😀😊

Link til hendelsen 13.03.17 http://sigurdstorm.blogg.no/1489942494_a.html

 


 

I do not know how much trauma I’ve gotten after the situation 2017.02.13, but I know I had not done it alone. Thank you for all the support I have received. The perpetrators were about 175 and 190 cm tall, so when men at this height comes to me now, I get a little panic, but this is enough over the long term. Otherwise, I have no problems with any people :))

 

The TV 2 news 13.03.17 https://www.youtube.com/watch?v=u2JZhky5Tiw

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg