Kan jeg få den tilbake..? / Can I get it back..?

 

English verson, bottom of the page.

 

De tok den ut av skapet!…

13.03.17 Ble jeg overfalt, truet og bunnet i mitt eget hjem. Gjerningsmennene  fikk ikke med seg det de hadde planlagt å ta, men de fikk med seg mye annet.

Noe av det verste var at de tok med seg en bunad. Det er slik at interessen min for det norske og bunader er stor, så jeg hadde flere bunader. Alle som kjenner med vet jeg har sydd to av de selv og den ene er selvdesignet. Ingen av disse ble tatt. Derimot forsvant den bunaden som var mest synlig i skapet.

 

KAN JEG FÅ DEN TILBAKE..?

 

 

Hva har jeg å tape…

Nå ber gjerningsmennene om å være så snill å sende meg den bunaden i posten. Det viktigste er jakken, gjerne vesten også. Dropp nikkersen og tilbehøret dersom det gjør at pakken lettere får plass i en postkasse.. Dere vet mitt navn og adresse…

Jeg ber på mine knær om at dere gjøre dette. Glem portoen, den betaler jeg, bare legg den i en post kasse med mitt navn på utsiden. Dersom dere ville straffe meg med å ta en av de jeg har sydd selv, tok dere med dere feil, men dere har straffet meg nok, det kan jeg love dere. Det går ikke en dag uten at jeg bærer med meg hva dere gjorde og det har gjort meg skeptisk i flere situasjoner. Likevel prøver jeg å tenke at det ikke var meg dere ville skade. Så vær så snill…

Innlegget fra hendelsen. 13.03.2017: http://sigurdstorm.blogg.no/1489942494_a.html

Hjelp meg gjerne og del gjerne innlegget! …

 

 

2017.03.13 I was robbed, beaten and tied in my own home. The robbers did not catch what they were looking for, but they brought one of my bunads. Can you who did this to me, be so kind to send me national costume. You have my address, I can pay the postage. PLEASE I beg you…

Feel free to share the post!…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg