Gøy overalt 😀 Fun all over!…

 

nstagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page.

Kuen kjøpte jeg sammen med Erlend Elias og var i utgangspunktet en liten presang til ham i julen. Men den var så søt og gjennomført og minner meg derfor sånn om Erlend, at jeg måtte jo ha en selv 😀

 

 

 

Det lille toalettet mitt er for tiden pyntet med lilla toner. Det er spesielt viktig for meg å ha dette lille rommet litt hyggelig nå. Det var her inne jeg ble sperret inne da jeg ble overfalt 13.03.17 🙁  : http://sigurdstorm.blogg.no/1489942494_a.html

 

 

 

Figurene i monteren er opprinnelig julepynt, men disse bruker jeg ikke i Julen! De er kjøpt på på Rustad på Alnabru til kr 29,- stk. De får sikkert nye til jul!

 

 

Jeg setter frem litt lilla saker rundt omkring så alt skal stemme :))

 

 

På døren henger det en lilla kleshenger med en skjorte, det gir meg følelsen av at jeg ikke bor helt alene, det er jeg nemlig veldig lei! hehe 😉

 

 

The small my toilet is currently adorned with purple tones. The characters are original decorations. It is important to have this small room a little bright and funny at the moment, as it was here I was locked when I was assaulted 🙁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg