Venter på sommer… 🌞 /Waiting for the summer…

 

nstagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page.

Jeg venter alltid på de nye sesongene for å ta frem den nye dekoren… 

Den gule påskepynten er fjernet og før det kommer varme og mer vårstemning har jeg pynt et treet med glass, grått, sort og sølv

 

 

Det er for de som ikke vet det, en del av et bjørketre jeg har malt hvitt jeg bruker i det lille biblioteket mitt

 

 

Treet har ulikt stasj som pynt. Alt fra smykker, glasskuler, prismer, armbåndsur, solbriller og diverse småting jeg plutselig får trang til å kjøpe

 

 

Jeg slipper rot i skuffer med småting siden jeg dekorerer med det hele året. Bodene er desto mer fulle av kartonger med nøye sortert pynt til de ulike sesongene.

 

 

Det som ser ut som en dollarseddel, er bare en dørstopper i gummi :))

 

 

Stammen står oppi i tom tomflaske. Fra tomflasken har jeg skåret av toppen og senket flasken ned i sement slik at jeg kan ta treet ut av bøtten når det omsider skal vekk

 

 

Som dekor på selve bøtten og på gulvet har jeg bl.a. flere dekorative clutch-vesker 🙂 Noe kjøper jeg, noe er fra min mormor 🙂

 

 

:))

 

 

 

The Easter decorations are scorched and I have decorated the tree with some colors in gray, silver and glass items. Soon summer comes and then I change colors and things. As a decor, I use all sorts of things I buy all over like sunglasses, watches, jewelry and other fun stuff

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg