De er jo ikke bare for jenter… 😅

Instagram: sigurdstorm

Jeg fikk ikke fulgt opp alt jeg skulle denne måneden. 

Overfallet jeg gikk igjennom satt sine spor, så jeg klarte ikke fokusere på påske-reportasje for tv 2 eller reportasje jeg skulle hatt i et ukeblad nå. Men her er et lite gjensyn av en reportasje fra et blad som ble gitt ut på samme tid i fjord 🙂

I denne utgaven av Hjemmet Antikk og Brukt har jeg en reportasje som går på hvorvidt jeg er en samler eller ikke… Å være en samler vedkjenner jeg meg ikke, men jeg måtte vel sakte men sikkert innrømme at det finnes en smule sannhet i begrepet samler, da vi gikk gjennom leiligheten og studerer hva jeg har i skap og glassmontere på veien…

Forsiden.

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg