Jesus satt nok ikke pris på orgien jeg hadde i stuen…😏 / The orgy is gone …

 

 

 

nstagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page.

Når vår-lyset kommer får jeg lyst til å skifte ut til sommerfarver med en gang! Men i år var påsken så sent at jeg nesten kunne latt den stå til mai og jeg orket ikke det gule, så det ble et lite “sort opphold”

 

 

Jeg erstattet et moderne konsollbord, en Barbie-orgie og et stort bilde av bilde av en lysekrone, med et over 200 år gammelt maleri av Jesus, et eldre konsollbord og en klassisk komposisjon med en krystallvase innholdende stilkblomster. Mer spennende enn det blir det ikke akkurat nå!

 

 

Personlig tror jeg uansett Jesus setter mer pris på å bli erstattet med Barbie-orgien enn når jeg tar “orgien” til fordel for ham!… 😉

 

 

After Easter I did not want to put pink elements in the living room and the yellow had to go away. Now I replaced the Barbie orgy with a painting of Jesus. I think he thought it was a good choice! 😉

4 kommentarer
    1. Organ betyr orgel.
      Orgy betyr orgie.
      Så overskriften din er nok ganske forvirrende for engelskspråklige lesere. 🙂
      Men det er artig å kikke innom bloggen din, da. Her er mye fint og kreative løsninger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg