Sovnet med de i sengen… 😅/ I fell asleep with those in bed

 

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page.

Resultatet av og si til min kjære Karina at jeg elsket to glass hun hadde i skapet sitt, ble til at jeg fikk de av henne da hun kom over min terskel på fredag 😀

 

 

 

Moet glassene i gull er bare superkule, så jeg så til Karina at hun får si fra når hun angrer! Men det ser ikke ut som at hun kommer til å angre med det første :)))

 

 

I kjøkken kroken

 

 

En liten kvist av et syrintre står på bordet og på veggen henger en liten dame jeg har satt none vinger på 🙂

 

 

Noen ganger tar jeg med meg ting jeg er glad i opp i sengen  hehe 😅

 

 

 

Fantastiske Karina 😍

 

 

 

 

On Friday I got the two wonderful Moet glasses of my girlfriend Karina. When I was staying with her the other day, I said I loved the glasses she had in the closet, which resulted that she gave me them on Friday.
I was so fond of them that I fell asleep with those in my bed 😅
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg