Jeg tar stort sett imot… / I rarely say no…

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page.

Ender jeg ikke opp med daten min, får jeg ofte noe ut av ham likevel…  😉 

 

 

Et hjørne i det lille biblioteket mitt

 

 

De gangene jeg dater noen, har datene behov for å gi meg ting, jeg mener de absolutt ikke burde gi fra seg! 🙂

 

 

Men det er ikke alle gutta jeg møter som skjønner min stil… de er tross alt menn… hehe Men det hender jeg får ting jeg mer en gjerne vil sette frem.
Disse fantastiske kandelaberne fikk jeg av en date, han hadde de fra sin mormor og mente de ville passe hos meg. Først tenkte jeg, “så grusomme,” men det tok ikke mange sekundene før det dukket opp et bilde i hodet mitt  der kandelaberne stod i sitt rette miljø! Jeg synes de er aldeles fortryllende! Jeg kunne ikke takke nei, jeg tar stort sett imot det jeg får 🙂

 

 

Jeg er ikke usikker å hva jeg liker, men når det en sjelden gang skjer, spør jeg min Mor. Jeg viste henne stakene og hun sa de var NYDELIGE, da ble jeg helt enig, 🙂 så enke er jeg… i hver fall av og til…hun er jo min Gud :))

 

 

Vasen er en kopi av en fantastisk fasong fra eldre tider. Denne er kjøpt i design forretningen Eske på Bislet. Den er bare helt nydelig den også! 🙂 Egentlig kunne det stått en hypermoderne vase her til den gamle konsollen, speilet og kandelaberne, men hos meg selv, blir det lett til at jeg bruker de klassiske gamle vakre tingene. Mye av det  har jeg med meg fra barndomshjemmet mitt. Men hos mine kunder blander jeg mer hypermoderne inn med det gamle!

 

 

Vasen står egentlig bak-frem. Jeg synes ikke denne kronen har noe her å gjøre. Jeg synes simpelthen den får vasen til å fremstå litt barnslig og billig! Da er det bare å snu den rundt 🙂 Men i et moderne miljø, med gråtoner og betong, der ville den vært ypprelig!

 

 

I use to get beautiful gifts of my dates. These fabulous candlesticks I received from a date. They are just a little adventure so I could not answer no.
I bought the vase in the design shop "Eske". I have put it back forward. I do not think that crown fits in here, it makes the vase appear a little cheap 😉
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg