God morgen Norge, tips og ideer. Bursdagen min / My birthday

 

 

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page.

Det blir naturlig å bruke rosa i spisestuen når jeg feirer bursdag, da de andre rommene har farver i rosa og lilla-toner på denne tiden av åre

 

 

Her er det noen bilder fra bursdagen min i fjord

 

 

Peoner er en selvfølge. De fleste kakene baker jeg selv, bortsett fra marsmellos kaken på bildet under. Den er kjøpt i en godis forretning som ligger midt i Strømstad ved kanalen!

 

 

Flasken har jeg selvfølgelig pimpet selv 😉

 

 

En stor heliumflaske er alltid bra og ha stående til ballonger, det laver litt mer stas når de svever 🙂

 

 

Vanlig bløtkake er et møst, men det spiser jeg ikke selv, litt rart, fordi jeg ellers stapper i meg så mye rart, men akkurat dette har bare blitt nei, nei for meg 🙁

 

 

Kaken nedenfor bakte min Mor til meg 😀♥

 

 

 

 

 

Får jeg noen gang en iten pike, kan jeg love hun skal få rosa bursdager!!!! 😀 Blir det en gutt, så blir det blått…..eller rosa… 😀

Noen rosa sommertips. God morgen Norge 2016 : https://www.youtube.com/watch?v=JDBYfVY-m34&t=176s

 

 

In the summer I have pink purple colors in the living rooms. Thats why I keep pink when I cover the dining room for my birthday. The cake I have mostly baked myself. At the bottom there is a link with “pink tips” from Good Morning Norway 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg