Vet ikke hvor jeg skal gå…/ Do not know where to go …

 

English version at the bottom of the page

Instagram: sigurdstorm

I en stor by med lite mennesker forsvinner stadig de fine                            butikkene, derfor vet jeg ikke alltid hvor jeg skal gå når jeg skal supplere med ulikt interiør-stasj. Kjeder forretninger er greit, men av og til litt lite personlig. Men på Grønland fant jeg kraftige fine kronelys i alle farver! Butikken heter “Noe for enhver” den ligger midt på Grønlandstorv og har mye gøy! 🙂

Google den evt. …

Bildet er fra spisestuen min

 

 

Det fantes lys i alle mulige farver, svanemerket og det hele. Da blir det mindre sot i taket! 🙂

 

 

Hos meg er det rosa om sommeren, så det passet perfekt. Synes for øvrig bildet fra jeg river leiligheten er ypperlig å ta frem i den anledning, da det faktisk er litt ironisk og morsomt at jeg har rosa t-skjorte på meg da. Jeg er nok ikke spesielt kjent får å gå i sort eller hvitt, men rosa topper vel alt på et slikt bilde 😉 hehe

 

 

Occasionally I do not know where to find candles and various small interior items, but in a store in Grønland in Oslo I found fine candle light in all colors. The store is called "Noe for enhver".

 

Have a nice weekend everyone!  🙂

 

8 kommentarer

Siste innlegg