Homofile har en hjerneskade…?

 

Hater de homse jævlene, er avsenderen til en mann som kommenterte et av mine innlegg, rett før sommeren. Det er sjeldent jeg lar meg provosere, så jeg la bort kommentaren og valgte og ikke komme med noe svar, før ferien var over. Jeg tror nemlig at vedkommende som har skrevet denne kommentaren trengte ferie mer enn oss andre.. Man har det åpenbart ikke bra, når man utaler seg slik. Jeg bare lo 🙂

Jeg hadde et innlegg hvor jeg skrev noe om det homofile pride-toget… da dukket denne kommentaren opp:

 

 

Til deg som skrev dette: Først vil jeg si at jeg på ingen måte føler meg truffet 🙂 Men tror du dette er måten å skriver på til noen du mener har en skade i hodet..? Tror du virkelig du får mennesker med hjerneskader til å reflektere over din kommentar, å tenke: “Klokt sagt, dette har du helt rett i”. Har du virkelig så lav intelligens at det er slik du vil nå frem til “hjerneskadde” mennesker..? Eller er det slik at du meget godt vet at homofili ikke er en hjerneskade, og bare ønsker å være slem til mennesker som er annerledes enn deg. Du vil kanskje bli overasket om du spurte dine kamerater hva de gjør i sengen med sine koner, kanskje det ikke er så ulikt det du beskriver at homofile gjør… Regner selvfølgelig ikke med du har en kone selv… og, du har nok heller ingen kamerater å spørre… Uansett så har du en lengere vei å gå i forhold til dine instillinger. Jeg bruker ikke stygge ord for å fremme min mening, men tror du tar poenget likevel…det er aldri nødvendig å bruke stygge ord, spesielt ikke til folk som har en skade i hjernen!…

 

Innlegget jeg skrev før sommeren: http://sigurdstorm.blogg.no/1498653746_a.html

 

Er kommentaren til denne mannen ok…?

 

 

4 kommentarer
    1. Ja,ja… Den siste idiot er ennå ikke født, og det er mulig jeg også er hjerneskadd som er veldig, veldig stolt av min homofile sønn og hans kjæreste.Gutten min er fantastisk og hans seksuelle legning er like uinteressant som min. Dette stusslige menneske som sendte deg denne kommentaren fremstår som hatefull,hevngjerrig og trangsynt,men kanskje er han bare frustrert og sint fordi han aldri hadde baller til å “komme ut av skapet”? Ikke vet jeg, men jeg ønsker alle en fin og fordomsfri uke!

    2. Hei😀 jeg blir bare flau…dritflau over så dumme kommentarer… jeg synes IKKE kommentaren er ok!!veldig kjedelig om vi alle er like✌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg