Jeg har mottatt over 200 stykker på et år/ I received more than 200 in a year…

 

 

Isatagram: sigurdstorm

 

Jeg vil takke til alle som leste de siste to innleggene mine. Jeg setter stor pris på alle kommentarer som kom på Facebook :))

Folk sender meg ting fra alle verdens hjørner.                                .

Etter sommer innslaget mitt på god morgen Norge i fjord har jeg mottatt over 200 Barbie´r på litt over et år. Det ble litt mye fokus på Barbie under dette opptaket. Jeg samler jo egentlig ikke. Innslaget: https://www.youtube.com/watch?v=JDBYfVY-m34

 

 

Det er halt fantastisk å få så mye flotte klær og dukker, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med alt sammen, nå som jeg ikke har en datter…

 

 

Jeg bruker leker i interiøret mitt, i glassmontere og lignende, men det er begrenset hvor mange  jeg kan bruke

 

 

Jeg setter så utrolig stor pris på alt jeg mottar etter innslagene mine på tv, men jeg kan dessverre ikke bruke alt jeg får. Dersom noen ønsker å sende meg flere Barbier, må de være helt spesielle, jeg har snart ikke plass i bodene mine hehe 🙂

 

 

Av denne avsenderen fikk jeg 34 uåpnede dukker som er over 30 år gamle og kjøpt i USA. Beklager at bildene er litt dårlige

 

 

Folk rundt i verden sender meg ulike ting hele året. Det er veldig gøy, jeg vet jo aldri hva jeg skal hente når lappen kommer i postkassen :)))

 

 

 

 

I følge denne avsenderen, ligner jeg på han her… I wish hehe :)))

 

I'm incredibly pleased with everything I receive all year after my TV shows. I have received over 200 Barbie's in one year. I think it was a little too much focus on Barbie after a feature in Good Morning Norway last summer... 🙂
The proportion: 

https://www.youtube.com/watch?v=JDBYfVY-m34

3 kommentarer
    1. Gi dem til Fattighuset/Krisesenter/barnehjem/Frelsesarmeen eller lignende. Slik kan du gjøre en god gjerning også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg