Her skifter jeg ut ting hele tiden… / In my hall

English version at the bottom of the page

Instagram: sigurdstorm

 

Disse colombianske rosene er de mest fantastiske blomstene er å få tak i nå og det er Bonita blomster på Frogner eller CC-Vest som har disse

 

 

Krystallkronen i dette rommet er veldig stor og har 18 armer. Jeg har som med alle de andre gitt den navn. “Ballroom”. Så lenge man enten kan gå under lysekronen eller de henger høyt nok over et bord, kan de faktisk ikke bli for store! Det er mye verre når folk velger “for små”- det oppleves som snuppete. 

Den ovale speilrosetten er bestilt til rommet og jeg har frest ut hull og montert det selv. Dette er faktisk veldig enkelt og gir et flott lys. Det er speil alle veier i dette rommet, bortsett fra på gulvet… Lignende speil kan kjøpes på IKEA. Det er bare å ta drillen fatt og frese ut hull til ledning krok og skruer med et flisborr  🙂

 

 

Tapetet er fra Osborn and Little og har mitt favoritt dyr hester som går igjen over det hele 🙂

 

 

Farvene her går opprinnelig i grått sølv. I sommer har jeg rosa innslag her og den sjokkrosa puten jeg viste frem i går, er nå flyttet ut hit

 

 

Speilet i bakgrunnen er designet og lavet av meg

 

 

 

Buen øverst er saget ut i treverk som resten av speilet. Jeg har dekorert den med perler, krystaller, paljetter og glittet slik at den glitrer hele tiden,- i hvertfall så lenge jeg er i bevegelse og det er stort sett hele tiden… :))

 

 

The wallpaper is from Osborn And Little

The selling rose in mirror is specially ordered and assembled by me . Similar mirrors can be purchased at IKEA and you can drill holes with a drill. The mirror on the wall was designed and made ​​by me. It is embellished with crystals and pearls. The roses are Colombian and can be purchased at Bonita flowers at Frogner or CC Vest

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg