Det lille bibliotek mitt/ My little library

 

 

 

Instagram: sigurdstorm                                                                   .

English version at the bottom of the page

I forrige innlegg hadde jeg bilde av høst-treet mitt som også står i dette rommet, her er et annet hjørne.-

Slik foreviger du kubbelysene dine! Maleriet er malt av meg og er en moderne versjon av Madonna. Det krakelerte speil-konsollbordet er som et lite alter ✨👴 Her skifter jeg om på staker og t-lysglass hele året rundt

 

 

I hjørnet står “Hollywood” rosene mine i sølv 😀 De kjøpte jeg i USA for mange år siden.

Det hvite lille t-lysglasset til venstre er fra Nille og gir er et utrolig hyggelig lys. Nille har av og til flere fine t-lysglass 

 

 

Denne lykten er formet som en ananas og gir et fantastisk fint lys. Den kjøpte jeg for flere år siden i en interiørbutikk.

Det lille speilet som skimtes til høyre har jeg fått av min mor 🙂

 

Alle kubbelysene på bildene har fått samme løsning! :Jeg har brent ned en del av lyset og mens det brandt heller jeg ofte litt av stearinen i søplet, da holder lyset seg like fint rundt hele veien. Så har jeg lagt aleminiumsfolie i "bunnen". Nå kan jeg brenne små t-lysinni det store. Aluminiumsfolie er et must, da t-lyset ellers ville brent seg fast. Pass på at folie ikke kommer for langt opp, slik at lyset skinner igjennom

The small table is like a small shrine with all the candle lights .
The painting is my work. My "Hollywood" roses are standing in the corner. the little white light glass is from Nille. Nille has several fine such glass 
The candle lights: I have burned the candle, put aleminium foil into the "bottom". Now I can burn small candles inside the big one. Make sure that the foil does not go too far so that the light is released. Without the foil the light melts

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg