10 år uten sigaretter!,- jeg har aldri snudd meg! :))/ Some blue details

Hva gjør man ikke for eldre venninner. Når man får besøk av venninner på 80 år, må ting være på stell og hun fikk lov å røyke inne :)...

 

Jeg vet hun er glad i blått og det er ikke alltid en farve jeg har så mye av i stuen, men jeg fant vel noe.. Selv det blå askebegeret som har stått inne i skapet i ti år, ble tatt frem. Sist gang det var i bruk, var i 2007 da jeg tok min siste sigarett. Jeg har aldri snudd meg eller gitt det en annen tanke enn at jeg ble kvitt slaveriet, så det er fullt mulig å slutte bare man går ut av det med rette innstilling! :)) Og jeg vil gjerne gni det litt mer inn… Dersom man røyker lite, oppleves hver røyk som bedre (det er slettes ingen fordel) og selv om du bare tar to røyk i uken har man nikotin, tjære og mange andre kreftfremkallende stoffer i ALLE celler i HELE kroppen!,- det er noe å tenke over!.. Så hvorfor vedlikeholde sin avhengighet, ved å kun røyke litt av og til. Nei, det er kun en måte å slutte, det er å SLUTTE! 😉 
 

 

Her har jeg sydd pute av noe som i sin tid var min “diva av en mormor´s”  t-skjorte. Tror dette må ha vært noe av det enkleste plagget hun har gått med 🙂 

Full av gull perler gjør den seg fint der den ligger.

 

 

Engelestaken har jeg faktisk aldri brukt, men den satte jeg frem og den falt godt i smak hos min eldre venninne under kaffeslaberaset :)) Staken kjøpte jeg i sin tid på markedet som finner sted på Birkelunden på Grünerløkka hver søndag!

 

 

Selvfølgelig kan de eldre oppføre seg og derfor kommer de aldri tommhendt på besøk!.. Denne fine rødtoppen fikk jeg i vert(inne)epresang 🙂

 


I found some blue thing when my friend of 80 years came on coffee. The blue pillow was my grandmother many years ago, know I have made a pillow out of it. The candlestick with angel, I have never used and it appealed. My old friend gave me this Barbie 🙂

 
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg