Jeg søker en kjæreste “noen minutter”…

 

 

I en serie Dagbladet produserer med meg, trenger jeg en “kjæreste” i den ene episoden.

Dette er en julekalender på 24 episoder som skal gå gjennom desember.

Jeg er singel og det er for kleint å bruke en jeg kjenner,  derfor går jeg nå selv ut og leter. – Ingen skal caste min “kjærste”, han må jeg velge selv! 🙂

 

 

Jeg vil ikke fremstå som ung og heller ikke for gammel for ham, derfor er det fint om han er på min alder 35-45 år. Jeg vil ikke fremstå for høy og stor i forhold til ham, så han bør være et sted mellom 176-186 cm. Alder og høyde er ikke det viktigste, så dersom du er utenfor denne målgruppen og likevel mener du kan passe, så send en mail!

Du er tøff om du gjør det! …. hvem vet…

Siden jeg har flest kvinnelige lesere, håper jeg dere formidler meldingen til en homofil kamerat. For homofil burde han/du være,-mulig han må tåle et kys… 🙂

 

Dette er en gjeste-opptreden, hvor man mottar en takk i form av vin eller annet.

 

Send en epost, men noen få ord og et bilde av deg selv / evt. til Messenger, Sigurd Storm, eller til: 

[email protected]

Del gjerne innlegget :))

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg