“Dagbladet fotfulgte meg i dusjen”… 📹 🙈😅 / My Christmas calendar

Instagram: sigurdstorm                                                                   .

English version at the bottom of the page

 

Da Dagbladet forleden fotfulgt meg inn i dusjen, skjønte jeg at disse episodene kom til å bli litt utenfor mitt manus… 😅 Dagbladet har fotfulgt meg i en måned for å lave julekalender, men da de fulgte meg “inn i dusjen”, kom jeg til å tenke på hvor annerledes denne kalenderen kommer til å bli… 🙂 Jeg har jo ikke alltid filter og det skjer hele tiden mye rundt meg, så det dukker stadig opp ting som ikke var planlagt. Dette gir nok innimellom et dokumentar preg. Manuset er skrevet av meg og er basert på min jul fra den står lagret i julekassene mine til alt er oppe.

 

 

Bildet: Utenfor Botanisk have med Eli og Carl I Hagen. Rett før Eli og jeg spaserte inn til meg, sier  Carl med mye kjærlighet i tonen: “Ta godt vare på henne!”, Det er klart jeg gjør, svarte jeg 🙂

I kalenderen har jeg besøk av flere kjente gjester, noen venner, mine nydelige nieser, søster og jeg tvang med min Mor, da hun er mye av grunnen til at jeg ble som jeg ble… Det blir jul uten sidestykke fra 1. Desember på Dagbladet.no  😊

 

 

Now I collaborate with Norwegian Dagbladet (newspaper online, dagbladet.no) We make 24 episodes of Christmas calendar after my script, with my Christmas. I do not even know yet how far it will be text in English, but much of it becomes easy to understand 😊

 

 

2 kommentarer
    1. Artig bilde, trodde du hadde en parykk på deg, men det er kanskje hetta på jakken?, Stå på!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg