JULEKONGEN Dagbladet.no fra 1. desember/ Christmas calendar

Instagram: sigurdstorm                                                                   .

English version at the bottom of the page

 

Fra 1. desember avslører jeg, hva og hvordan jeg gjør min jul… Gjennom flere år etter ulike TV reportasjer har det dukket opp veldig mange spørsmål rundt min jul. Gjennom 24 episoder med Dagbladet.no, prøver jeg så godt det går å gi svar på mange av dem. Samtidig tar jeg imot besøk av flere interessante personer vi kjenner fra tidligere 🙂

 

 

Filmsnutten er fra et hyggelig besøket jeg får av Christine Koht 🙂

Filmsnuttene jeg lenker til her, er ikke fotografenes opptak, de er fra min tlf.

 

 

Christmas calendar from 1. December with Dagbladet.no
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg