✨”Dagbladet gir meg lykkerus”✨ / happines …

Instagram: sigurdstorm                                                                   .

English version at the bottom of the page

 

Når heterofile gutter har entusiasme rundt dette… DA ER DE MENN! 😉 hehe

 

Videosnutten ble spilt inn hos meg i går kveld 🙂

 

Innspillingsdagene rundes snart av, men det er mer detaljer i mitt  “juleliv”, som crew´et oppdager på veien, de ønsker å ha med, så vi  holder på litt til!  Her er enda en liten hjemmesnekret iphon-snutt jeg tok ved siden av de proffe kameraene. : Slik tenker jeg stadig vekk når jeg holder på.. Det utrolige, er at en gjeng heterofile gutter synes dette er helt topp å jobbe med! 😅 Dagbladet gutta, er FANTASTISK, i ordets forstand! Her spiller min nydelige venninne Eva-Britt Ytterland, eventyrprinsessen…i en av mine drømmesekvenser, tankene mine…  Kanskje ikke så rart de liker akkurat denne…

Kalenderen starter 1. desember på Dagbladet.no

 

The recording of my calendar is about to begin on December 24th. Here is one of the dream sequences "recorded with my iphone, next to the proper production. I´m so happy that heterosexual boys think this is great work with hehe 🙂

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg