Slik gjør jeg det!… 😀🎅🙃 This is how I do it !…

Instagram: sigurdstorm  

English version at the bottom of the page

 

Det er svært mye som må ordnes i stand når det skal filmes, slik foregår det….

Videosnutten er ikke fra den proffe opptakene, den er spilt innmed min iphone 🙂

 

 

 

1.desember kommer “Julekongen”, julekalender på Dagbladet.no  Her er litt fra hvordan  jeg holder på hver dag. Jeg har verdens beste fotografer med på prosjektet, en drøm av noen mannfolk! :)) 
Jeg løper som en strikk under innspillingen, forbereder, styler og skifter klær mellom de ulike scenene, episodene da noen scener av ulike årsaker ikke har blitt spilt inn. Det er umulig med en kronologisk rekkefølge.  Når crewe´t går i 17 tiden, forbereder jeg til dagen etter til langt ut på natten. Det blir stort sett 3-4 timer med søvn. Fordelen er at jeg ikke trenger mer og blir sjeldent sliten. Jeg har det som plommen i egget når jeg kan holde på slik!  🙂

 

This is how I do it
That's how I keep on everyday. It only takes 3-4 hours of sleep, but I do not need more and I get rarely tired. I love to keep on candy! 🙂
 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg