Jeg tvang min Mor med meg! / 😃 I forced my mother in to this!

Instagram: sigurdstorm  

English version at the bottom of the page

Erlend Elias og jeg er en liten tur i skogen i snutten nedenfor, hva vi driver med kommer i episode 2. kl 20.  (Dette er bare noen klipp jeg raskt tar med min iphone ved siden av fotografenes kameraer 🙂

 

I første episoden beskriver jeg hva jeg bruker Barbie´ne til.  Jeg sier de blir brukt i blogg-sammenheng og at de blant annet demonstrerer venner av meg. Den enkleste måten å forstå hva jeg mener, er å se neste episode om et par timer..

 

Moren min har flere ganger blitt spurt om å være med meg på sendinger jeg har deltat i, men hun ønsker å ta del i media. En gang fikk en journalist ringe henne  og spørre hvorfor jeg hadde denne fasinasjonen for Barbie. Mor svarte bl.a. at jeg har hatt det fra tidenes morgen, men at nu har det kommet Barbie´r med rundere kurver og at det er svært bra. Hva vet vel hun om det tenkte jeg og lo… 😆 hehe  Hun er uansett utilpass under denne filmingen, men jeg fikk henne med 🙂

I første episode kommer det også frem, at jeg alltid har vært annerledes…

Man får gjerne svi litt, dersom man er annerledes!

 

Når man skiller seg ut på en eller annen måte, kan det fort dukke opp reaksjoner.  Alle sider jeg har, er ikke positive, men de sidene som gjør meg annerledes, er i hvert fall ikke sider som går ut over andre på en negativ måte. Likevel vil det alltid være slik at noen, også i nære relasjoner, kan irritere seg over deg dersom du skiller deg ut. Kanskje de faktisk ikke unner deg en situasjon eller noe du gjør, da de selv ikke har samme mulighet…  Jeg snakker for flere av oss, tror mange fremdeles føler på det å være annerledes i vårt lille, fremdeles “jantelovsland”.

Eneste måten å unngå reaksjoner, må være å sette seg rett opp og ned, på en A4 aktig måte å “holde munnen lokket” Men det er kanskje ikke noe mål i seg selv!

Jeg har aldri prøvd å skille meg ut, jeg bare er hva jeg er og heldigvis opplever jeg det mest som positivt!   🙂

 

Here is a small taste of episode 2

 

 

I forced my mother to in the first episode 🙂 She did not want to be in the media, but she had no choice. My childhood fascination for Barbie has been there since I was born, and in the next episode at https://www.dagbladet.no 20 pm on Dagbladet. no see what I use it for 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg