Juletreet mitt! / My christmas tree

Instagram: sigurdstorm  

English version at the bottom of the page

 

 

Jakken jeg har på meg er fra Dale of Norway! : http://daleofnorway.com I episode 2. har jeg jentemodellen som er grå rosa og hvit! Dale ligger bl.a. i Karl Johans gt.!

Episode 5: Jeg falt rett i bakken! Maken til snurrende juletrefot… den scenen som viser den snurrende juletrefoten, er selvfølgelig spidet opp litt :-)I denne episoden er jeg på Skajem hageland gartneri på Vinderen i Oslo.

Her ser jeg etter juletreet mitt, samtidig som jeg snakker om kunstige juletrær.

 

 

Hele seansen om hvordan jeg pynter mitt juletre er filmet og sendes i rask-film. Prosessen tar opprinnelig 7 timer.

 

 

Bildet nedenfor er et bilde fra innholdet i episode 5 som kommer kl 20:00  (Episodene blir lagt ut en dag i forveien)
 

 

 

Episoden ligger ute kl 20:00 på Dagbladet.no https://www.youtube.com/watch?v=B_E7IYa7erc&list=PLxz-E8oobCInR3po1MEABvf4A6nDXxXts

 

Here is the whole process of decorating my Christmas tree.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg