Jeg kom med feil informasjon!/ I gave some wrong information

 

 

Jeg er litt mye å gape over! De siste dagene har ikke informasjonen jeg har gitt ikke stemt helt over ens med hvilke episode som har ligget ute av julekalenderen min “Julekonge” på Dagbladet.no.  Noe skyldes tekniske feil. Dette Der et stort prosjekt hvor vi fremdeles ikke er ferdige. Vi satt for øvrig i gang sent. Noe av grunnen er at jeg faktisk ikke vil ha jul i juli!  hehe  Gutta som holder på for prosjektet, holder på hele døgnet og har svært liten fritid pga. meg. For prosjektet “meg” er visst mer å gape over enn hva de trodde 😆🙈

 

Hver dag skriver jeg om episoden “for i morgen” at den kommer ut kl. 20:00 Det er ikke alltid en avis på nett  med hundrevis av nyheter, klarer å ha dette klart til kl. 20:00.  Så fra nå av vil jeg forholde meg til dagens episode som egentlig lå ute fra i går kl. “20:00”. Da stemmer det med datoene! Så i kveld henviser jeg til episode 7. (7.des.) som er i dag! I denne episoden  handler jeg den fineste pynten som jeg tror eksisterer i hele Europa! Min gjest er en venninne, vidunderlige lotto vertinne: Ingeborg Myhre som er avbildet øverst! 🙂 https://www.dagbladet.no/video/bITpxWlTQ4M

 

From now on, I will inform you about the current episode. The episodes are posted one day in advance, but sometimes due to a lot of work and technical problems, it has occasionally been wrong. So today I refer to episode 7. Here with my girl friend Ingeborg Myhre. Front picture.

https://www.dagbladet.no/video/bITpxWlTQ4M

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg