Trodde leiligheten min skulle brenne ned, da Christine Koht kom!… 🔥 / It started to burn!

🎤 Jeg synger inn en julesang i studio 🎼 og hallen min pyntes ferdig til jul. Flere tips, ideer og ha vannet klart… 💦 dersom det brenner!

 

 

Hallen min ferdig pyntet

 

 

Speil kan man ikke ha nok av. Jeg ser de ikke lenger selv, men har speil over alt 🙂

 

 

I taket har jeg også speil.

 

 

En glasskrans henges opp

 

 

Dagens tips er hvordan man laver puter av glansbilder eller annet man vil…

 

 

Puter jeg har sydd og brukt glansbilder som utgangspunkt. Her er episode 11.


When Christine Koht visited me in this episode, it started to burn. Luckily it went well :)
I finished my hall and went to singing studio to sing a Christmas song

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg