Julemoter med nydelige Ingeborg Heldal 😍 / Christmas Fashion

Jeg er singel og her setter jeg selv ord på at jeg ikke er noen sjekker, men hilse det skal jeg… 😅

Ja… gutter… der bare å sende meg en melding altså … 😉

 

 

Utenom mine små sjekke seanse her, går Ingeborg og jeg fra butikk til butikk og snakker om julemoter. På veien møte vi John Ødegård Jensen på Ralph Lauren og Steven Pimjang ( Stylisten til Trinny og Susannah) som forteller litt om hårmoter inne på Adam og Eva 🙂

 

 

Strålende vakre KK sjefs redaktør Ingeborg Heldal
 

 

 

 

In this episode, Ingeborg and me, speaks about Christmas fashion 🙂

Episode 17.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg