Her er sangen min! 🎼 Here’s my song

 

 

Dette budskapet betyr så utrolig mye for meg!

 

innspillingen av kalenderen er i dag ferdig! Jeg har ikke hatt en minutts pause på 2 måneder. Jeg har løpt mellom loft, kjeller og leiligheten min hele tiden. Mitt i opptakene dro jeg på innspilling til Østeriket. Jeg er halvt Østerrisk, så det ble bl.a. julehandel og innspilling av musikkvideo. Jeg elsker landet min Far kom fra! Jeg er jo halvt alpegutt! Men fly på veien ble kanselert og det ble turbulens og nødlanding  på vei hjem, da det  ble for farlig å lande i Norge. Jeg trodde mine siste minutter hadde kommet, da jeg så crewet  bøye seg forover med hodet mellom bena. Jeg bare gråt og angret på hele turen! Jeg leste inn den siste meldingen til min mor, med videoen på iphonen.

Deler av episode 18. ble derfor ikke noe av…

Men det gikk bra! :)) Her er sangen, mitt største ønske til alle, for alltid!

 

Sangen er klar på Spotify, itunes og andre steder om kun kort tid! ..

Episode 19!:

 
The recording of the calendar is now ready. It ended well, but I was through turbulence, emergency landing in Sweden when I came from music video recording in Austria. I am half Austria, so it was natural to go there in this calendar moment 🙂
Here is the song. My wish for all, forever!

 

11 kommentarer

Siste innlegg