Kveldens bord/ my new year’s table and episode 25!

 

Vil vi egentlig ha en skitten serviett på stolen…?   🤔 Noen regler:  

Bordet er dekket enkelt. Forret tallerkenene setter jeg til når gjestene setter seg.

 

 

Hvitvin, rødvin og farrisglass settes der du ønsker, men vanligst er det at glasset man griper mest står nærmest. Og det bør vel være farrisen man drikker mest av 😉

 

Dekoren er kun et speilfat med vase og lave blomster. De høye kandelaberene tar jeg bort når vi setter oss. Jeg synes lave lys er mer hyggelig og da kan vi se hverandre

 

 

 

Dekketallerkenene skal fjernes når desserten kommer på bordet og servietten skal ligge til venstre! Det heter seg at man legger servietten på stolen når man reiser seg om man skal på toalettet eller annet. Personlig ser jeg ingen grunn til at gjstene mine skal legge servietten med matrester og leppestift på stolen- så denne regelen utgår hos meg 🙂 Den kan ligge  pent på bordet!

 

 

Episode 25. Happy New Year

 

7 kommentarer
    1. Kjære Sigurd, jeg blir sååå inspirert av dine fantastiske glam interiører og grenseløse kreativitet. Har fått så mange ideer til prosjekter i mitt eget interiør, som jeg har dillet med hele julen. Har kjøpt inn flere paljett puter og masse glitter. Tusen takk 🙂 Hilsen Bitten

    2. Hei igjen Sigurd 🙂 Tusen takk igjen for flere tips, og for et Nydelig dekket bord til Nyttårsaften 🙂 Det er så spennende å følge med og lære nye ting 🙂 Den fineste Julekalenderen jeg har fulgt med på ihvertfall 🙂 Håper den kommer igjen og at episodene blir litt lengre 😉 Jeg ønsker deg og alle sammen et riktig Godt Nytt År 🙂

    3. Jeg koser meg alltid over det vakre du deler med oss, og liker å dekke bord og pynte slik du gjør. For noen år siden kjøpte jeg et gullbestikk i USA , og det ser utrolig elegant ut. Kanskje en ide hvis du skal dit en gang? Ønsker deg et godt år i 2018, og gleder meg over å følge deg🍾🥂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg