Tusen takk for året som gikk/ ✨ Thank you so much/ ✨谢谢/ 非常感謝

 

Jeg er veldig glad for at så mange har latt seg inspirere av det jeg driver med, og det er rett og slett det som har holdt bloggen oppe.

Tusen takk til alle som fulgte kalenderen min “Julekongen Sigurd Storm” på Dagbladet.no   Om man titter tilbake på disse episodene, vil man se at mye av ideene kan brukes til mer en bare jul.

Jeg er i gang med å skrivve ned nye tips, ideer og det oser av kreativitet som jeg håper vil komme på en kanal etterhvert. Jeg ønsker å ta for meg kreativitet gjennom et helt år, med dekorering, høytider, de ulike sesongene våre og mye mer. Jeg har sterke tanker om gjester, kjente ansikter som kan være med å bidra slik at vi alle lærer mer om oss selv på forskjellige måter.

Nisjn min er annerledes og ikke for alle, men juleprogrammer med meg er solgt ut til Tyskland, Belgia, Sverige, Danmark og jeg har også noe interiør reportasjer i Kina 🙂

Rettskrivning er ikke min sterkeste side, jeg har dessverre aldri åpnet en bok og det skjer nok heller ikke! Selv om jeg har lett for å ordlegge meg, er dette to helt ulike ting. Å lese er noe av det  kjedelige jeg gjør, så da blir det litt dårlig rettskriving her og der, spesielt engelsken.. Men jeg ser stadig feilene selv om jeg titter tilbake til tross for at jeg selvfølgelig har dysleksi, klart jeg har den skaden oppi alt dette kreative! 😉 – Alt jeg gjør går veldig fort. Så det er bare og si i fra NÅR jeg gjør en grov feil! Jeg har fått kommentert at jeg skriver noen gammeldagse ord. som f.eks.: Sne. Dette er ikke feil. Min familie kommer fra Oslo, slik snakket man her før og det klarer jeg ikke gjøre noe med. Derfor popper jeg det hele heller litt opp med ei litta Lol innimellom! Serr! 😉

Uansett: Jeg fortsetter! Og jeg  har lagt merke til dere, kommentarene og så mye rørende ord. Jeg tar det ikke som en selvfølge! Tusen, 1000 takk og godt nytt år :😀😊✨

I want to thank all readers and nice comments. It's so nice that you have been inspired, that inspire me to continue! Happy New Year! 😀😊✨
我要感谢所有的读者和漂亮的意见。新年快乐!😀😊✨

The last episode 25. Takk for meg! :))

 

 

4 kommentarer
    1. Hei kjære Sigurd, nå har jeg lest gjennom hele blogg arkivet ditt – fantastisk! Fikk mye inspirasjon og ideer. Ble veldig imponert over at du publiserte noe du visste hadde stavefeil, og ikke lot noen rette det for deg “Fordi det er jo meg!” Som en grammatikk- og stavefeil nazi, som får dødsangst om jeg har publisert noe med feil, var dette en tankevekker. Det er jo budskapet og meningen som teller! Har et spørsmål – vet du en kul måte å bruke et klassisk Hérmes skjerf? I dette tilfelle ‘La Promenade de Longchamps’ i krem og gull. De er jo så glatte, og så kjedelig å bruke på tradisjonell måte. Elsker det måten du har det lille rosa skjerfet til bunaden din 🙂 Hilsen Bitten

    2. Hei kjære Sigurd, nå har jeg lest gjennom hele blogg arkivet ditt – fantastisk! Fikk mye inspirasjon og ideer. Ble veldig imponert over at du publiserte noe du visste hadde stavefeil, og ikke lot noen rette det for deg “Fordi det er jo meg!” Som en grammatikk- og stavefeil nazi, som får dødsangst om jeg har publisert noe med feil, var dette en tankevekker. Det er jo budskapet og meningen som teller! Har et spørsmål – vet du en kul måte å bruke et klassisk Hérmes skjerf? I dette tilfelle ‘La Promenade de Longchamps’ i krem og gull. De er jo så glatte, og så kjedelig å bruke på tradisjonell måte. Elsker det måten du har det lille rosa skjerfet til bunaden din 🙂 Hilsen Bitten

    3. Bitten Tun: Tusen takk for veldig hyggelig melding 🙂 Sleng på Herme skjerfet så det ikke ser panlagt ut.
      Planlegg at det ikke skal se planlagt ut, det er greia! Det skal ikke virke påtatt :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg