Det trenger ikke å stemme…/ It dosen’t need to be “right”

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

I interiør generelt er det viktig at det kommer noe uventet. Spesielt viktig kan det kanskje være når interiøret har en klassisk grunnpilar

 

Her er min “helt på kanten” kitchi fast tlf. Den har summetone og er i bruk, men jeg bruker en trådløs mest 🙂 Den popper opp som

et uventet ellement i interiøret mitt og jeg har gitt den sort kaninpels som dekor som siste finish! Dette gjør at den sklir ekstra

godt inn på det sorte konsollbordet

 

 

I et eldre barokk skap har jeg flere morsomme porselens figurer som hører fortiden til, men her har jeg plassert et dødningshode

i gull for å knekke opp den “perfekte” stemningen.

 

Jeg vil komme med flere slike eksempler fremover.

Gå gjerne ut på markeder og i brukt butikker og finn en morsom gjenstand. Dersom du er redd den ikke passer inn, kan du pimp den

opp med et eller annet som tar opp tråden med andre ting du har i rommet! ( slik jeg gjorde med pelsen 🙂

 

 

Som Julekonge :), burde jeg gi den siste lille julehilsen her inne i og med at der er 6. januar og ofesielt siste juledag! Derfor legger jeg ved episode 19. fra kalenderen min på Dagbladet.no  Musikkvideoen min – My last wish, denne julen! 🙂

 

God weekend 🙂

 

This is what really important in a interior: you need unexpected elements to make it interesting.

In the future I will show a lot of examples.

My last christmas wish the last christmas dag january 6th.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg