Matcher med meg selv på bl.a. Tinder… 😠 Matching With Myself …

 

 

I flere uker har jeg visst at noen bruker bildene mine i ulike nettportaler. Først tenkte jeg noe sånt som at det er sannsynligvis en som brukte mitt bilde fordi jeg var slankere enn ham ... men da jeg selv fikk frekke sextilbud fra "min egen" profil skjønte jeg at vedkommende er ute etter å sverte meg. Det er flere som opplever dette, men det hjelper lite, det er ikke gøy! 😬
En person skrev til og med hei til meg på Tinder med både mitt ansikt og navn, så det er ingen tvil om at personene har lite å ta seg til.
Når det gjelder Grindr Homones "horehus" LOl 😂, så har jeg en profil her ja, men jeg er ikke ute etter sextreff og lignende. Jeg satser på at det finnes en annen der inne som meg. Så selv om det er som å lete efter en nål i en høystakk, har jeg profilen, men jeg driver ikke med disse "tilbudene"!
Vær oppservang, bilde nedenfor er meg men ikke min profil! 

 

 

Tinder. Utrolig nok, var fyren dum nok til å skrive hei til meg.. Så blokkerte ham meg. Han ville vel bare vise litt makt…  Egentlig bare ler jeg…

Folk mener jeg bør anmelde det, men hva får politiet gjort… Håpløst…

 

 

For several weeks, I've known that someone is using my photos online. At first I thought that it's probably something they do because I might be slimmer than them or something ... but then I even received rude sex offers from "my own" profile ...
Be wary of these pictures, it's not me!
1 kommentar
    1. dette er noe jeg synes du skal ta på høyeste alvor. dette er jo en type form for identitetstyveri. synes du skal vise bilder og fortelle politiet om det her. saken vil sannsynligvis bli henlagt som 98% av andre saker, men uansett så bør du prøve og få en anmeldelse

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg