Pascals konditori i kveld 18:30 TV 3/ TV 3 tonight.

 

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

Midt i innspilling til min egen serie “julekongen” med Dagbladet.no i julen, var jeg også med på opptak med TV 3. til «Pascals konditori»

 

 

I episode 9. av min julekalender med Dagbladet.no dro jeg og bestilte en kake til det som skulle være en Luzia-fest hos meg 13. des. Bera jobber for Pascal og leverer kaken for ham denne kvelden. 

 

 

Fra høyre. Marianne Jemtegård, Eva-Britt Ytterland, Karianne Amalie Wahlstrøm

 

 

Kaken plasseres på bordet

 

 

Fra venstre: Marianne Jemtegård, Eva-Britt Ytterland, Johannes Brun og Alexx Alexxander

 

 

Til høyre: Karianne Amalie Wahlstrøm og Eunike Hoksrød

 

 

Fra høyre: Gründe Myhrer, Karianne Amalie Wahlstrøm, Eunike Hoksrød og Jørgen Foss

 

 

Marianne Jemtegård

 

 

Her blir jeg spurt hva jeg synes om kaken!…

 

 

Fra venstre: Marianne Jemtegård, Eva-Britt Ytterland og Lilli Bendriss

 

Alle gjestene mine hadde ikke kommet da TV 3 forlot selskapet i 20 tiden. Mitt eget crew filmet frem til kl 21, så alle gjestene var på plass da min egen serie ble filmet til episode 13. 

 

Tilbakeblikk fra julekalenderen. Nedenfor ligger episodene hvor jeg var hos Pascal og hvor Pascal kommer med kaken. TV 3 er også til stede og det kommer i kveld!

Bestillingen av kaken fra episode 9.: 

FGajidUWONs

 

Luziafesten i kalenderen min i eoisode 13. Her blir nisselue-kaken fra Pascal levert.

2wjiAlz5Huk

During the recordings of my own series with Dagbladet.no "Julekongen" in Christmas, I also participated in Pascal's series.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg