Påske inne og ute &#128037/ Easter inside and outside

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

Påsketreet mitt står ferdig. Men jeg mangler et par gjenstanders, så derfor har jeg ikke tatt bilde av hele enda.

Treet består ar en stor bjørke-gren. Det er det samme treet jeg har om sommeren med rosa og lilla pynt som jeg bl.a. viser i God morgen Norge

 

 

Jeg anbefaler deg å ta inn noen gener og mal dem evt. hvite. Det gir nytt og moderne inntrykk!

 

 

Utenfor vinduene har jeg mine spesialbygde hyller som i utgangspunktet er der for juletrærne jeg har ute i julen. Men disse er perfekte til å ha lysslynger og ulik dekor hele året. I det forrige innlegget viser jeg utenfor spisestuen.

 

 

Jeg elsker den fantastiske påske t-kannen

 

 

Et glimt fra spisestuen, flere bilder kommer 🙂

 

My Easter tree is a large birch branch that I have painted white. There I recommend everyone, template branches white!
The shelves outside the windows, I have special built and is really designed for Christmas trees I have for Christmas. But I use them all year round.
7 kommentarer
    1. Inspirerende å se hva du får til. Synes du har en nydelig stil som er både elegant og hjemme koselig. Elsker å ordne i hus og uteområde selv men sitter her med en knekt ankel så begrenser seg litt i år. Ha en fantastisk fin påske.
      Klem Elisabeth

    2. Så fint du har pyntet til påske! Hyggelig at man pynter til denne høytiden også, selv om den ikke varer så lenge som julen. Mange lekre, og uvanlige dekorelementer i påskefargene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg