Gøy overalt 😀 Fun all over!…

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

Kuen var en presang til Erlend Elias 😀 , men den var så søt at jeg måtte jo ha en selv også… 😀

 

 

Det lille toalettet mitt er for tiden pyntet med lilla toner.

 

 

Figurene i monteren er opprinnelig julepynt, men disse bruker jeg ikke i Julen! 

 

 

Jeg setter frem litt lilla saker rundt omkring så alt skal stemme :))

 

 

På døren henger det en rosa/ lilla kleshenger med en skjorte, den er med på å gi meg følelsen av at jeg ikke bor helt alene   hehe 😉

 

 

The small my toilet is currently adorned with purple tones. 

4 kommentarer
    1. Kjære Sigurd, du, jeg har vært superbegeistret for interiøret ditt, men nå synes jeg det blir for lite variasjon med å bare bytte farger i det samme interiøret. Skulle så gjerne ønske å se kreativiteten din i noe nytt, i større omveltninger og nytenkning i interiøret, om det bare er ditt eget du vil vise. Kanskje du vil dele noe av andres interiør som inspirerer deg, og oss som følger deg? Hilsen Bitten

    2. Bitten: Jeg er fult klar over at det kan bli noe som minner litt og det er svært vanskelig for meg og ha store omveltninger her når jeg skal lever og skal bor her. Når jeg tidligere har vist bilder fra utenfor hjemmet mitt, har interessen falt og det er ikke lett og vite hva jeg skal kombinere da. Men jeg har tenkt til å prøve igjen med bl.a. bilder fra noen andre hjem jeg tenkte og legge ut her og se hvordan det går.- For jeg er helt enig med deg at jeg burde gjøre det! Tusen takk Bitten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg