Eventyrene… 💕 / The Fairytale´s…

 

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

Sommer-treet! Sammenlignet med hva jeg har i desember, så er dette ingen, kun noen titalls symboler, ornamenter og figurer fra eventyrene. – Men det er så utrolig viktig for meg å ha slik dekor til alle sesongene hele året! 🙂

Sommertreet:

 

 

 

Bløtkaker, motorsykler, stjerner og en og annen fe…
Flere av tngene hadde i utgangspunktet  ikke rosa-farver. Som f.eks. bløtkaken. Det rosa er malt av meg og var opprinnelig blått.

Jeg gjør små endringer med nesten alt som kommer over terskelen i mitt hjem! 🙂

 

Frosker i rosa 🙂 Ellers er det smykker i rosafarver og små høyhælte stiletter som går igjen i treet

 

 

Her henger askepott sin gresskar-hestevogn, skoen hennes og en is i kremmerhus 🙂

 

Under: En soldat og et kornett-hjerte. “Kornetter” er den skjøre glasspynten vi kjenner fra julen, den med en krone på toppen med hyssing igjennom

 

 

Ballerinaer, roser og englevinger er jo et møst i et slikt sommer-tre! 🙂

 

 

 

 

 

Det er kun noen titalls figurer på sommertreet mitt og det gir en veldig hyggelig atmosfære  🙂

Det er rundt 60 enheter. Treet er en større del av et bjørketre jeg har malt hvitt 🙂 (Det er det samme treet jeg tar frem til påsken som jeg pynter med gult og det fjernes i november når julen skal frem :))

Dette er et klipp fra Godmorgen Norge med sommer inspirasjon: https://www.youtube.com/watch?v=JDBYfVY-m34&t=181s

 

 

Throughout the year I have different decorative hangings in different ways. Here is my summer tree decorated with fairy tales like ashpots, roses, baler figures, jewelry and much more. The tree is a big part of a birch that I have painted white.

Good morning Norway: https://www.youtube.com/watch?v=JDBYfVY-m34&t=181s

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg