Alt kan være vakkert, det er slik det meste var før… Everything can be beautiful

 

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

Med klare bilder i hodet før jeg starter, er det enkelt å se det ferdige resultatet. Et lite tilbakeblikk. Slik hugget jeg løs alt rundt meg, før jeg satte det sammen til slik det er i dag.

Bildet er fra spisestuen da jeg rehabiliterte leiligheten min.

 

 

Jeg tror ikke foreldrene mine gikk for så mange standardløsninger og vi blir som våre foreldre om vi vil det eller ikke… 😉

Det kan godt se litt tilfeldig ut, men det er nøye planlagt!

Om sommeren tar jeg frem flere sosa elementer. Spisestuen:  I krystallskålen ligger det en rose som svømmer i vann. Rundt har jeg hengt opp 3 små kunstige roser. Hele vitsen er at det kun er 3 stk. altså oddetall og de andre ligger litt henslengt på duken. Det skal se tilfeldig ut! 🙂

 

 

Glasset i front med t-lys er opprinnelig en orkide-potte.

 

Duken er forøvrig et dameskjerf jeg tilfeldig så i en interiør/kles-forretning. Hele tiden er hjernen min innstilt på at jeg ser muligheter i ting rundt meg, til tross for at jeg ikke er på jakt etter noen. Dette er kanskje det viktigste tipset dersom du ikke ønsker å ha det som naboen!

 

 

Rosa er vakkert og feminint. Og det feminine er det vakre, så nå bugner det av sånt rundt meg. Jeg får heller  “tøffe” det litt opp når høsten kommer  igjen… 😉

 

 

En vissen blomst er helt greit, det trenger ikke å være perfekt… 🙂

 

 

Everything can be beautiful, that's the way it was before
In summer I find many pink elements. The cloth is a random purchase in a women's store and is originally a scarf.
The candle sticks in glass are originally a flower vase.
Pink is feminine and I always think it is so beautiful :)
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg