Alle burde vel ha en slik…? 💕 I think everyone should have one like this…

Jeg får ikke sakt det nok: Jeg synes det er så viktig at man hele året har forskjellig pynt og lysslynger som skaper stemning! 🙂

 

 

I hjørnet av kjøkkenet har jeg hengende en tønne-ring. En slik ring kan man finne hvor som helst hos brukthandlere, loppemarked eller lignende. Dersom man ønsker en ring i en bestemt størrelse ringer man bare en smed. Jeg bestille stadig ulike ting i egne mål. Da sender jeg bare en tegning og litt informasjon. Dagen etter henter jeg den nye gjenstanden til en rimelig penge! 🙂
 

 

Ringen er dekorert for sommeren. Kuler med roser, “sommerdamer”, engler, smykker og prismer. Kun fantasien setter stopp, for hva som kan pryde ringen

 

 

Kulene med rosser gir skikkelig sommer assosiasjoner

 

 

 

Det meste av pynten her har merket Shishi. Dette er fra samme leverandør jeg også har mye av julepynten jeg viser på tv i julen

 

 

Here is my barrel ring decorated this summer. I use bullets with roses, angels, prisms and jewelry. Almost all of the decorations here are from supplier Shishi 🙂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg