Var i fengsel, til tross for å være så kjekk og flink../ In jail

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

Det dukker opp når du minst aner det…  Samleobjekt: Små klenodier både med og uten verdier dukker opp på interessante steder

 

 

Hos Marita brukt handel på Grünerløkka finner jeg stadig noe klenodier. Her fant har jeg funnet en samler-tallerken med Marilyn Monroe med “Plate number”, under. 

Bilder fra spisestuen min:

 

et såkalt nr. som sier noe om hvor i rekken av antall 1000 stykker som har blitt lavet av denne tallerkenen 

 

 

HAN SATT I FENGSEL I FLEE ÅR

Marita stiftelsen gjør en viktig jobb og inntektene går til mennesker i samfunnet som ikke alltid har det så bra. bl.a. narkomane. Da jeg handlet der forleden hadde jeg en  interessant prat med en utrolig flott fyr som jobbet der. Han hadde sittet i fengsel for både det ene og det andre over flere år. Da vi snakket sammen brøt jeg ut: “Har du som er så kjekk og pen sittet i fengsel” Han smilte bredt :)) Jeg er veldig åpen og det gjør nok at mange er åpne tilbake, man får nok en tillit til hverandre. Det er veldig gøy og interessant å få historien til alle type mennesker. Det tror jeg man lærer mye av

 

 

 

Puten i kroken: Denne puten er et lite smykke med den påsydde blomsten og perlene. “Ananas” lykten til høyre gir et utrolig hyggelig lys om kvelden med t-lys inni seg 🙂

Marita brukthandel: https://marita.no/avdelinger/marita-brukthandel-markveien

 

 

In “Marita’s store” at Grünerløkka I found an old plate with Marilyn Monroe. It is numbered and it is only 1000 pcs. of it. Here I still find interesting things. The Marita Foundation’s income goes to disadvantaged in society. I talked a lot with an incredibly nice guy who has been sitting a lot in jail for a lot of nice … but pretty he was 🙂 The cushion has a covered flower and beads. The pineapple lantern is doing well in the dark

Marita brukthandel: https://marita.no/avdelinger/marita-brukthandel-markveien

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg