Noen av mine bursdags-bord 🌸🌷  Some of my birthday’s table

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

I utgangspunktet er jeg et vinter-menneske, men det endte med at jeg ble født 30. mai så det bidro til at jeg  stadig feiret bursdagen min utendørs 

Dette bildet er fra jeg ble 20 årsdag. Her har jeg dekket på i haven hjemme.

 

 

Som duk til denne bursdgs-anledningen har jeg brukt et langt dameskjerf som er i krepp. Det kan strekkes til en bredde på 160 cm og en lengde på 5 meter. Det gjelder bare å bruke fantasien 🙂

 

 

Dette bildet er fra den forrige leiligheten min og ble en rosa kveld.  De fleste kakene bakte eg selv og klart de kunne spises  til tross for Borbie´n :)) 2012

Det rosa tekstilet er et silke stoff som var en rest av noe min mor har fått sydd som kjole. Jeg tar vare på alt og får bruk for det før eller senere…  🙂

 

 

De siste bordene er fra leiligheten min i dag. Her har jeg også brukt et skjerf som duk. Denne er noe mindre og i dyp lilla. Til dette har jeg tatt frem rokokko porselen som passer godt med sine dominerende farver

 

 

Det er sjeldent jeg bruker sort duk, men her har jeg gjort det. Jeg vil ikke dekke et bord likt to ganger, så da måtte den sorte frem 🙂

 

 

Hvit damas-kduk, markblomster og hvitt og blått porselen fra tyske Seltmann Weiden, hva gir vel ikke mer nostalgiske stemning… 🙂

 

 

Here are some of my birthday's table from my 20th birthday to today. Jeg har brukt damask duker, men også lange skjerf og tekstil rester som duker. Use your imagination 🙂
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg