ELLE-festen

Elle-festen var på favorittstedet mitt Ling Ling 😍

 

 

     Linni er bare dritsøt 😍

 

 

Alexandera Joner kom i plastdress, skikkelig kul! 🙂

 

 

Sofie Elise er sprudlende og kjempesøt :))

 

 

 

Lilli var som vanlig fantastisk i strutse-fjær og jeg synes hun var kveldens fineste, det er hun stort sett! 🙂

Vi elsker Ling ling! Topp stemning! 🙂

 

 

 

 

 

 

Sympatiske og kjekke Axel! 🙂

 

 

 

Triana er så nydelig :))

 

 

 

 

Birgitte Lund Nakken har en helt spesiell plass i hjertet mitt. Hun skapte programmet “Herlige hjem” på Tv Norge og FEM i 2011. Jeg hadde åpnings-episoden med jul og den toppet seertallet kanal FEM hadde hatt noen gang. Siden har programmet blitt sendt i reprise flere ganger hver jul og det er solgt til flere land bl.a. Belgia. Jeg mottar mail fra folk rundt i verden og syns det er kjemperart å se at jeg er døbbet på bl.a. Belgisk hehe :-))

Birgitte :))

 

Petter er så søt 🙂

 

 

Vendela, alltid like nydelig! 🙂

 

 

Morsomme Frank 🙂

 

 

Fantastisk blomsterkrans på en nydelig dame 😍

 

 

4 kommentarer
    1. Når du går bort til hver kjendis for å spørre om å ta en selfie med dem og du legger ut hvert eneste bilde etterpå for at det skal se ut som de er vennene dine.. ja da er man kanskje litt desperat?

    2. Anonym: Skal det se ut som det er nære venner av meg ? Går jeg bort og spør om å ta bilder..? Haha jeg har ikke engang tenkt tanken, Her er det mange nære venner av meg. Så jeg skjønner ikke hva du mener jeg er desperat etter. Du er så feig som du er anonym, så leser du bloggen min… hehe, DET, er å være desperat det! – Og miss-unnende! Hva plager deg… 😉

    3. For å si det sånn så snakkes det om deg og det ikke mye positivt. Det snakkes om hvordan du behandler folk og hvilken attitude du har. Jeg leser ikke bloggen din men jeg ville sjekke ut denne fyren som folk ler av. Og de hadde helt rett i det de sier. Du er latterlig, frekk og desperat etter å bli noe du ikke er. Prøv å få 5000 følgere på instagram først du så kan du høre om Sophie Elise vil være din venn på ekte. LOL!

    4. Anonym: Anonym: Ja, så folk snakker om meg, det er alltid hyggelig. Sjekker resten av kommentarene her inne, på Instagram og Facebook kontone mine 🙂 Jeg skjønner ikke helt hva du tror jeg prøver og bli … jeg har oppnådd det jeg har ønsket, men du avslører at du ikke har fått til så meget… Jeg har et så stort nettverk og gode venner, så jeg har ikke noe tanke om at jeg skal være personlig venn av Sophie Elise. Dersom man er interessert i å få flest mulig følgere på Insta, burde man poste 2 bilder hver dag, noe som ikke ville vært vanskelig for meg, men jeg følger den ikke opp slik 🙂 Du må være en svært godt utdannet, oppegående person som sikker er veldig fornøyd med deg selv…. hehehe Du tør ikke engang å stå for det du sier men anonym profil. Det er så gøy å se at jeg har vekket så mye i deg! ;-)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg