Homofile vil ha aksept, men aksepterer de egentlig andres homofiles meninger??

Nei det er veldig mange homofile som over hodet ikke aksepterer andre homofiles meninger. Det heter at “kvinne er kvinne verst, men homofile er homofile enda verre!”

For to år siden skrev jeg innlegget som ligger i linken nedenfor. Spørsmålet jeg stilte gikk IKKE TIL DE HOMOFILE, det var rettet til heterofile menn. Jeg ønsker nemlig det samme som alle homofile, nemlig aksept. Men jeg mener vi kan være oss selv hele året i stede for å kun markere det så voldsomt i et “politisk” tog. Veldig mange tok poenget mitt, men det ble faktisk lavet en “hatside” hvor homofile hang ut meg som likte Barbier etc. De tok ikke poenget og de hadde åpenbart ikke akseptert mine mening! Er det noen som aksepterer annerledeshet, er det jo nettopp meg. Men selv om toget sikkert er et morsomt sirkus, er det ikke sikkert det kun er til vårt eget beste… og det er faktisk ikke opp til homofile å vurdere!… Noen av innslagene burde kanskje vært fjernet…

Linken til den gamle saken, ligger under bildet!

 

 

http://sigurdstorm.blogg.no/1466706517_pride_toget_drar_oss_.html

 

Terje Shrøder og meg i min serie (kalender) som gikk på DagbladTv før jul. Her stilte jeg for første gang opp som drag og Barbie´ne mine var med og demonstrerte, også i denne episoden. Bildet under 🙂 Jeg har virkelig ikke imot Drag Queens selv om jeg ikke går slik selv. Se innlegget fra 2016 under

 

 

Bildene er tatt fra YouTube, så de er litt dårlige

 

LOL :))) Det var supergøy å gå drag med Terje! 🙂

http://sigurdstorm.blogg.no/1466706517_pride_toget_drar_oss_.html

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg