Vet ikke hvor jeg skal gå…/ Do not know where to go …

 

English version at the bottom of the page

Instagram: sigurdstorm

I en stor by med lite mennesker forsvinner stadig de fine forretningene, derfor vet jeg ikke alltid hvor jeg skal gå når jeg skal supplere med stearinlys og ulikt stesj. Kjedeforretninger er greit, men av og til litt lite personlig. Men på Grønland fant jeg fine kraftige kronlys i alle farver! Butikken heter “Noe for enhver” den ligger midt på Grønlandstorv og har mye gøy! 🙂 Jernia og Nille har også fine lys! Og ikke minst hvite kronlys fra IKEA! 🙂

Google den evt. …

Bildet er fra spisestuen min

 

 

“Noe for enhver”: Her er det lys i alle farver, svanemerket og det hele. Da blir det mindre sot i taket! 🙂

 

 

Hos meg er det rosa om sommeren, så det passet perfekt. Synes for øvrig bildet fra jeg river leiligheten er ypperlig å ta frem i den anledning, da det faktisk er litt ironisk og morsomt at jeg har rosa t-skjorte på meg da. Jeg er nok ikke spesielt kjent får å gå i sort eller hvitt, men rosa topper vel alt på et slikt bilde 😉 hehe

 

 


 
Occasionally I do not know where to find candles and various small interior items, but in a store in Grønland in Oslo I found fine candle light in all colors. The store is called "Noe for enhver".

 

Have a nice weekend everyone!  🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg