He-man på do! / My Toilet

 

For tiden har jeg dekorert toalettet mitt med He-man figurene mine jeg hadde da jeg var liten

 

 

Figurene har vært med meg i over 30 år og jeg blir i skikkelig godt humør når jeg ser de

 

 

En står fremdeles innpakket og en annen er satt i glassmonter

 

 

Det er så viktig for meg og alltid få de gamle minnene til å passe inn i interiøret. Finn frem dine gamle minner og sett de inn i en liten monter eller lignende. Da blir det en liten installasjon som passer inn hvor som helst 😀

 

 

For the time being I have decorated this toilet with the He-man figures, jet when I was small

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg