Hva skulle vi gjort uten disse damene… 😂 What should we do without this ladies..

 

 

Av og til tar “interiørbloggen” min andre veier… 🙂

Jeg vet ikke hvem som er verst…hun eller jeg… men jeg må bare legge ut denne snutten, da jeg synes Eva-Britt en av mine beste-venner “opptrer så funny her.  Dette er feiringen av hennes bursdag.. man pleier jo ofte å velge “Hurra for deg”, men nei da… Eva-Britt tok valget… 😂 Kjære Lillian til venstre klarer ikke å holde seg.. 

Venninnen min Lillian til venstre mener hun oppdaget noe under dette opptaket, skriv gjerne i kommentarfeltet hva du tror det er … 🙂

 

cC1yG_Fwfys

OMG, My friend is so fynny when she sings to herself…😂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg